Trwa przetwarzanie danych
Sklep Pewex

Pewex

Szukaj


 

Znalazłem 64 takie eksponaty
Seria Harlequin – Był taki czas, kiedy te romansidła czytał kraj cały?

Seria Harlequin

Był taki czas, kiedy te romansidła czytał kraj cały?

Torebka z Cepelii – A do tego etui na długopisy. To było coś! I od środka cały popisany. Jeszcze go mam.

Torebka z Cepelii

A do tego etui na długopisy. To było coś! I od środka cały popisany. Jeszcze go mam.

Brunet wieczorową porą (1976) – Film jest komedią satyryczną, w której bohater zostaje uwikłany w cały szereg absurdalnych sytuacji. Niezwykłe przepowiednie Cyganki, których on nie bierze na poważnie, zaczynają się jednak spełniać. Najpoważniej brzmi przepowiednia, że ma zabić bruneta, który wieczorem pojawi się w jego mieszkaniu. Wraz z przyjacielem starają się wyjaśnić nieuchronną zbrodnię. Aby zapobiec zbliżającemu się nieszczęściu, bohater opuszcza dom. Przeznaczenie jednak go dosięga - przypadkowo zostaje zabójcą mężczyzny, Dzidka Krępaka, który pojawił się w jego domu. Mimo różnych przeciwności losu tajemnicze morderstwo zostaje wyjaśnione.

Brunet wieczorową porą (1976)

Film jest komedią satyryczną, w której bohater zostaje uwikłany w cały szereg absurdalnych sytuacji. Niezwykłe przepowiednie Cyganki, których on nie bierze na poważnie, zaczynają się jednak spełniać. Najpoważniej brzmi przepowiednia, że ma zabić bruneta, który wieczorem pojawi się w jego mieszkaniu. Wraz z przyjacielem starają się wyjaśnić nieuchronną zbrodnię. Aby zapobiec zbliżającemu się nieszczęściu, bohater opuszcza dom. Przeznaczenie jednak go dosięga - przypadkowo zostaje zabójcą mężczyzny, Dzidka Krępaka, który pojawił się w jego domu. Mimo różnych przeciwności losu tajemnicze morderstwo zostaje wyjaśnione.

Gumy kulki – Jedna guma to było coś ale cały pasek to szczyt marzeń.

Gumy kulki

Jedna guma to było coś ale cały pasek to szczyt marzeń.

Warszawa – Polski samochód osobowy produkowany w latach 1951–1973 w FSO (w warszawskiej fabryce na Żeraniu) na licencji radzieckiego samochodu Pobieda. Był to pierwszy samochód osobowy produkowany seryjnie w Polsce po II wojnie światowej. Gamę jednostek napędowych stanowiły dwa benzynowe silniki R4 o pojemności skokowej 2120 cm³, dolnozaworowy M-20 i (od 1962 r.) górnozaworowy S-21. Moment obrotowy przekazywany był poprzez suche jednotarczowe sprzęgło, 3-biegową ręczną skrzynię biegów (od 1971 w niewielkiej liczbie egzemplarzy skrzynia 4-biegowa) i wał napędowy na oś tylną. Pierwsze Warszawy (M20, 200, 201 i 202) charakteryzowały się 4-drzwiowym "garbatym" nadwoziem typu fastback. Od 1964 roku produkowana była wersja sedan, zaś od 1965 roku 5-drzwiowe kombi. Przez cały okres produkcji Warszawa poddawana była licznym modernizacjom.

Warszawa

Polski samochód osobowy produkowany w latach 1951–1973 w FSO (w warszawskiej fabryce na Żeraniu) na licencji radzieckiego samochodu Pobieda. Był to pierwszy samochód osobowy produkowany seryjnie w Polsce po II wojnie światowej. Gamę jednostek napędowych stanowiły dwa benzynowe silniki R4 o pojemności skokowej 2120 cm³, dolnozaworowy M-20 i (od 1962 r.) górnozaworowy S-21. Moment obrotowy przekazywany był poprzez suche jednotarczowe sprzęgło, 3-biegową ręczną skrzynię biegów (od 1971 w niewielkiej liczbie egzemplarzy skrzynia 4-biegowa) i wał napędowy na oś tylną. Pierwsze Warszawy (M20, 200, 201 i 202) charakteryzowały się 4-drzwiowym "garbatym" nadwoziem typu fastback. Od 1964 roku produkowana była wersja sedan, zaś od 1965 roku 5-drzwiowe kombi. Przez cały okres produkcji Warszawa poddawana była licznym modernizacjom.

Gliniarz i prokurator – Z tego, co pamiętam, tym serialem żył cały kraj?

Gliniarz i prokurator

Z tego, co pamiętam, tym serialem żył cały kraj?

Spacery po krawężniku – Największym wyzwaniem w dzieciństwie było przejść cały bez skuchy.

Spacery po krawężniku

Największym wyzwaniem w dzieciństwie było przejść cały bez skuchy.