Trwa przetwarzanie danych
Sklep Pewex

Pewex

Profil użytkownika

chicane

Zamieszcza eksponaty od: 25 sierpnia 2013 - 14:45
Ostatnio: 25 stycznia 2015 - 15:32
  • Eksponatów na głównej: 2 z 3
  • Punktów za eksponaty: 233
  • Komentarzy: 0
  • Punktów za komentarze: 0
 
Pierwsze auto w latach u schyłku lat 90-tych? – tak to bywało na przełomie wieków niektóre pojazdy jak na przykład ta Zastava 1100p stawały się pierwszymi pojazdami zdolnymi przekroczyć 120 km/h w rękach młodocianych amatorów automobilizmu, a gdy już często przypadkiem nabyto (lub otrzymano na przykład od seniora rodu) taki pojazd starano się go spersonalizować wedle zasad gustu lub bezguścia właściciela, wybierano się w tym celu w niedzielny poranek na giełdę samochodową celem nabycia potrzebnych rupieci, by zrealizować plan przebudowy uklejony w głowie często pod wpływem napojów alkoholowych. Tworzyło się wiele ciekawych koncepcji okraszonych spoilerami i krzykliwymi kolorami, dodajmy do tego świeżo nabyte na stadionie Xlecia od panów z wątpliwą reputacją radio na kasety jednej ze znanych firm i bagażnik wyładowany kolumnami produkcji Tonsil-u dla pełnego zobrazowania zjawiska. To auto też ma taką przeszłość co widać po pasujących jak pięść do oka felgach

Pierwsze auto w latach u schyłku lat 90-tych?

Tak to bywało na przełomie wieków niektóre pojazdy jak na przykład ta Zastava 1100p stawały się pierwszymi pojazdami zdolnymi przekroczyć 120 km/h w rękach młodocianych amatorów automobilizmu, a gdy już często przypadkiem nabyto (lub otrzymano na przykład od seniora rodu) taki pojazd starano się go spersonalizować wedle zasad gustu lub bezguścia właściciela, wybierano się w tym celu w niedzielny poranek na giełdę samochodową celem nabycia potrzebnych rupieci, by zrealizować plan przebudowy uklejony w głowie często pod wpływem napojów alkoholowych. Tworzyło się wiele ciekawych koncepcji okraszonych spoilerami i krzykliwymi kolorami, dodajmy do tego świeżo nabyte na stadionie Xlecia od panów z wątpliwą reputacją radio na kasety jednej ze znanych firm i bagażnik wyładowany kolumnami produkcji Tonsil-u dla pełnego zobrazowania zjawiska. To auto też ma taką przeszłość co widać po pasujących jak pięść do oka felgach

kolejka
Polonez Caro Orciari – szczyt lansu połowy lat 90tych, mało kto wie ale wtedy można było dokupić sobie do Poloneza wiele dodatków, takich jak klima, elektryczne szyby, elektryczne lusterka, fotele kubełkowe, skórzana kierownica i gałka zmiany biegów, skórzana tapicerka, ale największy szpan to pakiet stylistyczny włoskiej firmy Orciari o lekko dyskusyjnej urodzie (jednym się podoba inni uważają go za szczyt bezguścia), ale w latach 90tych robił naprawdę zamieszanie w salonach sprzedaży FSO, z biegiem lat okazało się że masywne plastiki na drzwiach i progach powodowały rdzewienie w zastraszającym tempie tychże elementów, to jak i obcierki i przywalenia w krawężnik powodują że znalezienie oryginalnego Poloneza Orciari to sprawa ciężka ale jeszcze wykonalna, jeszcze jak pod maską bije serce ze stajni Rovera, które powodowało że ten kloc poruszał się znacznie lepiej to już szał na maksa

Polonez Caro Orciari

Szczyt lansu połowy lat 90tych, mało kto wie ale wtedy można było dokupić sobie do Poloneza wiele dodatków, takich jak klima, elektryczne szyby, elektryczne lusterka, fotele kubełkowe, skórzana kierownica i gałka zmiany biegów, skórzana tapicerka, ale największy szpan to pakiet stylistyczny włoskiej firmy Orciari o lekko dyskusyjnej urodzie (jednym się podoba inni uważają go za szczyt bezguścia), ale w latach 90tych robił naprawdę zamieszanie w salonach sprzedaży FSO, z biegiem lat okazało się że masywne plastiki na drzwiach i progach powodowały rdzewienie w zastraszającym tempie tychże elementów, to jak i obcierki i przywalenia w krawężnik powodują że znalezienie oryginalnego Poloneza Orciari to sprawa ciężka ale jeszcze wykonalna, jeszcze jak pod maską bije serce ze stajni Rovera, które powodowało że ten kloc poruszał się znacznie lepiej to już szał na maksa

Kosztowała więcej niż Fiat 125p – jeździła często szybciej od niego, a do tego technicznie wyprzedzała go o lata świetlne, co to za auto? otóż to jest Zastava 1100p z Jugosławii montowana w Polsce w FSO, w latach 90tych pełno ich wyginęło bo, rdzewiały jeszcze szybciej niż Fiat

Kosztowała więcej niż Fiat 125p

Jeździła często szybciej od niego, a do tego technicznie wyprzedzała go o lata świetlne, co to za auto? otóż to jest Zastava 1100p z Jugosławii montowana w Polsce w FSO, w latach 90tych pełno ich wyginęło bo, rdzewiały jeszcze szybciej niż Fiat


1