Trwa przetwarzanie danych
Sklep Pewex

Pewex

Szukaj


 

Znalazłem 36 takich eksponatów
WOŚP – 3 stycznia ma miejsce pierwszy koncert Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Nikt wtedy jeszcze nie spodziewał się, że Orkiestra odniesie tak ogromy sukces i zagra 20 finałów a to zapewne jeszcze nie koniec! Podczas I Finału zebrano 2 422 464,76 zł.

WOŚP

3 stycznia ma miejsce pierwszy koncert Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Nikt wtedy jeszcze nie spodziewał się, że Orkiestra odniesie tak ogromy sukces i zagra 20 finałów a to zapewne jeszcze nie koniec! Podczas I Finału zebrano 2 422 464,76 zł.

Koniec produkcji Trabanta – 30 kwietnia 1991 roku zakończono produkcję Trabanta. Samochodu, będącego swoistego rodzaju symbolem motoryzacyjnej innowacji w krajach bloku wschodniego. Jego karoserię, w celu wykluczenia problemu korozji nadwozia, wykonano z ognioodpornego, o podwyższonej wytrzymałość na zgniatanie, tworzywa sztucznego duroplast . Przez 34 lata w NRDowskiej fabryce w Zwickau wyprodukowano 3 051 485 egzemplarzy.

Koniec produkcji Trabanta

30 kwietnia 1991 roku zakończono produkcję Trabanta. Samochodu, będącego swoistego rodzaju symbolem motoryzacyjnej innowacji w krajach bloku wschodniego. Jego karoserię, w celu wykluczenia problemu korozji nadwozia, wykonano z ognioodpornego, o podwyższonej wytrzymałość na zgniatanie, tworzywa sztucznego duroplast . Przez 34 lata w NRDowskiej fabryce w Zwickau wyprodukowano 3 051 485 egzemplarzy.

Koniec produkcji Citroëna 2CV – Zakończono produkcję Citroëna 2CV, jednego z najbardziej kultowych samochodów na świecie. Citroёn 2CV produkowany był od 1948 roku, powstało 3 872 583 egzemplarzy. Było to auto klasy popularnej, maksymalnie uproszczone, tanie w produkcji i utrzymaniu. Kierowca i pasażerowie nie mogli liczyć na niemal żadne wyposażenie umilające podróż.

Koniec produkcji Citroëna 2CV

Zakończono produkcję Citroëna 2CV, jednego z najbardziej kultowych samochodów na świecie. Citroёn 2CV produkowany był od 1948 roku, powstało 3 872 583 egzemplarzy. Było to auto klasy popularnej, maksymalnie uproszczone, tanie w produkcji i utrzymaniu. Kierowca i pasażerowie nie mogli liczyć na niemal żadne wyposażenie umilające podróż.