Trwa przetwarzanie danych
Sklep Pewex

Pewex

Szukaj


 

Znalazłem 107 takich eksponatów
Daewoo-Fso Polonez Caro – Samochód osobowy produkowany przez Fabrykę Samochodów Osobowych w Warszawie od 3 maja 1978 roku do 22 kwietnia 2002 roku. Powstał jako następca Polskiego Fiata 125p, który był jednak produkowany równolegle aż do 1991 roku. Przez cały okres produkcji samochód przeszedł kilka większych modernizacji, wprowadzano także kolejne odmiany.

Samochód odziedziczył po poprzedniku większość rozwiązań technicznych, w tym: układ przeniesienia napędu, zmodyfikowane silniki, układ hamulcowy oraz zawieszenie. Nowością było 5-drzwiowe nadwozie typu liftback. W 1988 roku wprowadzono wersję użytkową Poloneza nazwaną Truck. W 1991 roku przeprowadzono gruntowną modernizację, wprowadzając wersję Caro z nowym nadwoziem. Od 1996 roku dostępna była wersja sedan - Atu, rok później przeprowadzono ostatnią poważniejsza modyfikację Poloneza wprowadzając modele Caro i Atu Plus. Od 1999 roku dostępna była także wersja Kombi. Produkcję zawieszono 22 kwietnia 2002 roku, łącznie z zestawami montażowymi wyprodukowano 1 061 807 egzemplarzy modelu w różnych wersjach (bez dostawczych Trucków i vanów Cargo).

Daewoo-Fso Polonez Caro

Samochód osobowy produkowany przez Fabrykę Samochodów Osobowych w Warszawie od 3 maja 1978 roku do 22 kwietnia 2002 roku. Powstał jako następca Polskiego Fiata 125p, który był jednak produkowany równolegle aż do 1991 roku. Przez cały okres produkcji samochód przeszedł kilka większych modernizacji, wprowadzano także kolejne odmiany.

Samochód odziedziczył po poprzedniku większość rozwiązań technicznych, w tym: układ przeniesienia napędu, zmodyfikowane silniki, układ hamulcowy oraz zawieszenie. Nowością było 5-drzwiowe nadwozie typu liftback. W 1988 roku wprowadzono wersję użytkową Poloneza nazwaną Truck. W 1991 roku przeprowadzono gruntowną modernizację, wprowadzając wersję Caro z nowym nadwoziem. Od 1996 roku dostępna była wersja sedan - Atu, rok później przeprowadzono ostatnią poważniejsza modyfikację Poloneza wprowadzając modele Caro i Atu Plus. Od 1999 roku dostępna była także wersja Kombi. Produkcję zawieszono 22 kwietnia 2002 roku, łącznie z zestawami montażowymi wyprodukowano 1 061 807 egzemplarzy modelu w różnych wersjach (bez dostawczych Trucków i vanów Cargo).

Unitra Śnieżnik R-502 – Stacjonarny radioodbiornik monofoniczny produkowany w latach 80. XX w. przez zakłady Unitra Diora. Bezpośredni następca Śnieżnika (bez żadnych oznaczeń) produkowanego dekadę wcześniej. Był produkowany także model R-504

Unitra Śnieżnik R-502

Stacjonarny radioodbiornik monofoniczny produkowany w latach 80. XX w. przez zakłady Unitra Diora. Bezpośredni następca Śnieżnika (bez żadnych oznaczeń) produkowanego dekadę wcześniej. Był produkowany także model R-504

Metallica - "The Unforgiven"

Piąta płyty dotychczasowo thrash metalowej formacji była restartem i trampoliną muzycznej kariery. Mimo osądów zagorzałych fanów płyta po latach broni się sama, a grupa udowodniła, że zmiana wcale nie wyszła na złe, a chłopaki wciąż potrafią przywalić bez lukru.

Mikrobi (1975-1976) – węgierski serial animowany – Mikrobi to robot, który ma troje oczu, rozciągliwą szyję i opiekuje się trojką przemierzających kosmos dzieci. Największym problemem Mikrobiego jest mały urwis Pepe, który bez przerwy chce się z nim bawić i z nudy przeprogramował robota, aby spełniał jego zachcianki.
Zawsze po teleranku.

Mikrobi (1975-1976) – węgierski serial animowany

Mikrobi to robot, który ma troje oczu, rozciągliwą szyję i opiekuje się trojką przemierzających kosmos dzieci. Największym problemem Mikrobiego jest mały urwis Pepe, który bez przerwy chce się z nim bawić i z nudy przeprogramował robota, aby spełniał jego zachcianki.
Zawsze po teleranku.

Dynastia (oryg. Dynasty)

Jedna z najpopularniejszych, najsłynniejszych wysokobudżetowych oper mydlanych w historii telewizji amerykańskiej i swoim gatunku. Serial emitowany był w USA przez telewizję ABC od 13 stycznia 1981 do 11 maja 1989, a w Polsce - przez TVP1 od 2 lipca 1990 do 19 grudnia 1993 (co tydzień, bez przerw między seriami, stąd ponad dwukrotnie krótszy okres emisji całego serialu w Polsce niż w Stanach Zjednoczonych).

Thin Lizzy - "The Boys Are Back In Town"

Jeden z najlepszych kawałów glam-rocka, bez zbędnych cekin, pomalowanych twarzy i wygłupów na scenie. Po protu klasyka i szacun.

Dempsey i Makepeace na tropie – Głównym bohaterem jest amerykański porucznik policji James Dempsey, który w ramach programu ochrony świadków zostaje wysłany do Londynu, gdzie w miejscowej policji rozpoczyna współpracę z sierżant Harriet Makepeace. Z pozoru całkiem nie pasująca do siebie para szybko tworzy zgrany duet z powodzeniem rozwiązujący wiele skomplikowanych spraw.

Serial był emitowany przez TVP 1 w czwartkowe poranki i wieczory (tzw. "Kino dla drugiej zmiany"), natomiast pod koniec lat 80, w nocy (po 22:00) było nadawane "Kino dla poliglotów" (odcinek bez lektora).

Dempsey i Makepeace na tropie

Głównym bohaterem jest amerykański porucznik policji James Dempsey, który w ramach programu ochrony świadków zostaje wysłany do Londynu, gdzie w miejscowej policji rozpoczyna współpracę z sierżant Harriet Makepeace. Z pozoru całkiem nie pasująca do siebie para szybko tworzy zgrany duet z powodzeniem rozwiązujący wiele skomplikowanych spraw.

Serial był emitowany przez TVP 1 w czwartkowe poranki i wieczory (tzw. "Kino dla drugiej zmiany"), natomiast pod koniec lat 80, w nocy (po 22:00) było nadawane "Kino dla poliglotów" (odcinek bez lektora).

Ulepek i Bryłka – Seria o przygodach dwóch plastelinowych ludzików - Ulepka i Bryłki. Seria zrealizowana została w technice lalkowej. Rolę tradycyjnych lalek pełnią dwie zabawne postacie z plasteliny, zmieniające się wciąż i przekształcające. Pretekstem do zabawy są różnego rodzaju przedmioty i sprzęty codziennego użytku, których funkcje plastelinki usiłują poznać i zrozumieć. Bez dialogów

Ulepek i Bryłka

Seria o przygodach dwóch plastelinowych ludzików - Ulepka i Bryłki. Seria zrealizowana została w technice lalkowej. Rolę tradycyjnych lalek pełnią dwie zabawne postacie z plasteliny, zmieniające się wciąż i przekształcające. Pretekstem do zabawy są różnego rodzaju przedmioty i sprzęty codziennego użytku, których funkcje plastelinki usiłują poznać i zrozumieć. Bez dialogów