Trwa przetwarzanie danych
Sklep Pewex

Pewex

Szukaj


 

Znalazłem 23 takie eksponaty
WSK – M06B3 - jeden z najbardziej popularnych modeli motocykli produkowanych w Polsce. Jego produkcja ruszyła w roku 1971. W latach 1975-1978 wprowadzono nowe modele z "rodziny ptaków". Motocykle te oprócz oznaczeń literowo – cyfrowych M06 B3, miały swoje nazwy: "Gil", "Lelek", "Bąk". Różniły się od siebie przede wszystkim kolorem (były malowane w jasnych kolorach: żółtym, czerwonym oraz niebieskim). Posiadały znacznie mniejszy bak o pojemności 10,5 l (przedtem 13 l). Zmieniono kształt kanapy, a błotniki zaczęto malować na popielato. "Bąk" był stylizowany na tzw. soft choppera, czyli dodano wysoko położoną kierownicę, odchylone siedzisko pasażera. "Lelek", poprzez wysoko zawieszony wydech i błotnik oraz szeroką kierownicę, przypominał motocykl terenowy. "Gil" był najmniej zmieniony w stosunku pierwotnej wersji aniżeli Lelek oraz Bąk. Był też, wraz z M06B3, najlżejszą wersją, ważył on w stanie suchym 97 kg.

WSK

M06B3 - jeden z najbardziej popularnych modeli motocykli produkowanych w Polsce. Jego produkcja ruszyła w roku 1971. W latach 1975-1978 wprowadzono nowe modele z "rodziny ptaków". Motocykle te oprócz oznaczeń literowo – cyfrowych M06 B3, miały swoje nazwy: "Gil", "Lelek", "Bąk". Różniły się od siebie przede wszystkim kolorem (były malowane w jasnych kolorach: żółtym, czerwonym oraz niebieskim). Posiadały znacznie mniejszy bak o pojemności 10,5 l (przedtem 13 l). Zmieniono kształt kanapy, a błotniki zaczęto malować na popielato. "Bąk" był stylizowany na tzw. soft choppera, czyli dodano wysoko położoną kierownicę, odchylone siedzisko pasażera. "Lelek", poprzez wysoko zawieszony wydech i błotnik oraz szeroką kierownicę, przypominał motocykl terenowy. "Gil" był najmniej zmieniony w stosunku pierwotnej wersji aniżeli Lelek oraz Bąk. Był też, wraz z M06B3, najlżejszą wersją, ważył on w stanie suchym 97 kg.

WSK – marka polskich motocykli popularnych produkowanych w latach 1954-1985 przez Wytwórnię Sprzętu Komunikacyjnego PZL w Świdniku.

WSK

Marka polskich motocykli popularnych produkowanych w latach 1954-1985 przez Wytwórnię Sprzętu Komunikacyjnego PZL w Świdniku.

Stara, poczciwa WSK – Dla wielu w tamtym okresie szczyt motoryzacyjnych marzeń.

Stara, poczciwa WSK

Dla wielu w tamtym okresie szczyt motoryzacyjnych marzeń.

PZL M-15 (Belphegor) – Odrzutowy samolot rolniczy polskiej konstrukcji, produkowany na eksport do ZSRR w zakładach WSK-Mielec, znany też pod nieoficjalną nazwą "Belphegor" (Belfegor - nawiązującą do upiora Luwru). -15 był jedynym na świecie odrzutowcem rolniczym i jednym z dwóch odrzutowców w układzie dwupłata (pierwszym był Coandă 1910).

PZL M-15 (Belphegor)

Odrzutowy samolot rolniczy polskiej konstrukcji, produkowany na eksport do ZSRR w zakładach WSK-Mielec, znany też pod nieoficjalną nazwą "Belphegor" (Belfegor - nawiązującą do upiora Luwru). -15 był jedynym na świecie odrzutowcem rolniczym i jednym z dwóch odrzutowców w układzie dwupłata (pierwszym był Coandă 1910).

WSK- Wiejski Sprzęt Kaskaderski – Takim rumakiem kiedyś ''kawalerzy'' wozili swoje księżniczki :)

WSK- Wiejski Sprzęt Kaskaderski

Takim rumakiem kiedyś ''kawalerzy'' wozili swoje księżniczki :)

Silnik rowerowy WSK GNOM – Silnik doczepny WSK GNOM o mocy 0,4 KM produkowany od 1954 roku do 1961

Silnik rowerowy WSK GNOM

Silnik doczepny WSK GNOM o mocy 0,4 KM produkowany od 1954 roku do 1961

WSK-175 – I co można, można! Polska myśl inżynieryjna zawarta w dwóch kółkach. Pojazd kultowy. Kto wie, ten rozumie!

WSK-175

I co można, można! Polska myśl inżynieryjna zawarta w dwóch kółkach. Pojazd kultowy. Kto wie, ten rozumie!