Szukaj
Knight Rider
Nieustraszony (Knight Rider, 1982-86), amerykański serial sensacyjny o agencie F.L.A.G. (Foundation for Law And Government - Fundacja na rzecz Prawa i Rządu) Michaelu Knightcie, rozwiązującym zagadki o charakterze kryminalnym, w asyście nowoczesnego i wszechstronnego samochodu jakim jest Knight Industries Two Thousand znany również jako KITT. Serial został podzielony na 4 sezony (1982-1986). W rolę serialowego KITT-a wcielił się przerobiony Pontiac Trans Am z 1982 roku. Do produkcji serialu użyto 14 egzemplarzy samochodu, które zgodnie z umową zawartą pomiędzy General Motors - firmą produkującą samochód, a producentami filmu zostały zniszczone.
Warszawa
Polski samochód osobowy produkowany w latach 1951–1973 w FSO (w warszawskiej fabryce na Żeraniu) na licencji radzieckiego samochodu Pobieda. Był to pierwszy samochód osobowy produkowany seryjnie w Polsce po II wojnie światowej. Gamę jednostek napędowych stanowiły dwa benzynowe silniki R4 o pojemności skokowej 2120 cm³, dolnozaworowy M-20 i (od 1962 r.) górnozaworowy S-21. Moment obrotowy przekazywany był poprzez suche jednotarczowe sprzęgło, 3-biegową ręczną skrzynię biegów (od 1971 w niewielkiej liczbie egzemplarzy skrzynia 4-biegowa) i wał napędowy na oś tylną. Pierwsze Warszawy (M20, 200, 201 i 202) charakteryzowały się 4-drzwiowym "garbatym" nadwoziem typu fastback. Od 1964 roku produkowana była wersja sedan, zaś od 1965 roku 5-drzwiowe kombi. Przez cały okres produkcji Warszawa poddawana była licznym modernizacjom.
Fiat 126p
Od tego samochodu zaczynał podobno każdy Polak.
Polski Fiat 1100 Coupé
Prototyp polskiego samochodu sportowego produkcji FSO, skonstruowany w 1970 roku, a zaprezentowany w 1975 roku. Nazywany "polskim Lotusem Espritem".
Ciasny, ale własny i pierwszy
Pierwszy zakup własnego samochodu zawsze cieszy, a po zmianie starych foteli na kubełkowe i zamontowaniu kilku gadżetów w rodzaju atrapy alarmu, czy obrotomierza miało się wrażenie luksusu i sportowego charakteru. Przynajmniej, dopóki się nie wysiadło.
Definicja fajnego samochodu
Bez względu na markę, nawet stary polonez może się podobać, a może zwłaszcza.
FSO Warszawa
Polski samochód osobowy produkowany w latach 1951–1973 w FSO (w warszawskiej fabryce na Żeraniu) na licencji radzieckiego samochodu Pobieda.
FSO Warszawa
Polski samochód osobowy produkowany w latach 1951–1973 w FSO (w warszawskiej fabryce na Żeraniu) na licencji radzieckiego samochodu Pobieda. Był to pierwszy w powojennej historii Polski samochód produkowany seryjnie.
Klimaty PRL-u - zakup samochodu
Pamiętam jak poszłam do telekomunikacji bo chciałam założyć sobie telefon, powiedzieli ze muszę 4 lata co najmniej czekać, bo nie maja wolnych numerów .
FSO Warszawa
Polski samochód osobowy produkowany w latach 1951–1973 w FSO (w warszawskiej fabryce na Żeraniu) na licencji radzieckiego samochodu Pobieda. Był to pierwszy w powojennej historii Polski samochód produkowany seryjnie.
‹ pierwsza < 1 2 3 > ostatnia ›