Trwa przetwarzanie danych
Sklep Pewex

Pewex

Szukaj


 

Znalazłem 28 takich eksponatów
Knight Rider – Nieustraszony (Knight Rider, 1982-86), amerykański serial sensacyjny o agencie F.L.A.G. (Foundation for Law And Government - Fundacja na rzecz Prawa i Rządu) Michaelu Knightcie, rozwiązującym zagadki o charakterze kryminalnym, w asyście nowoczesnego i wszechstronnego samochodu jakim jest Knight Industries Two Thousand znany również jako KITT. Serial został podzielony na 4 sezony (1982-1986). W rolę serialowego KITT-a wcielił się przerobiony Pontiac Trans Am z 1982 roku. Do produkcji serialu użyto 14 egzemplarzy samochodu, które zgodnie z umową zawartą pomiędzy General Motors - firmą produkującą samochód, a producentami filmu zostały zniszczone.

Knight Rider

Nieustraszony (Knight Rider, 1982-86), amerykański serial sensacyjny o agencie F.L.A.G. (Foundation for Law And Government - Fundacja na rzecz Prawa i Rządu) Michaelu Knightcie, rozwiązującym zagadki o charakterze kryminalnym, w asyście nowoczesnego i wszechstronnego samochodu jakim jest Knight Industries Two Thousand znany również jako KITT. Serial został podzielony na 4 sezony (1982-1986). W rolę serialowego KITT-a wcielił się przerobiony Pontiac Trans Am z 1982 roku. Do produkcji serialu użyto 14 egzemplarzy samochodu, które zgodnie z umową zawartą pomiędzy General Motors - firmą produkującą samochód, a producentami filmu zostały zniszczone.

Warszawa – Polski samochód osobowy produkowany w latach 1951–1973 w FSO (w warszawskiej fabryce na Żeraniu) na licencji radzieckiego samochodu Pobieda. Był to pierwszy samochód osobowy produkowany seryjnie w Polsce po II wojnie światowej. Gamę jednostek napędowych stanowiły dwa benzynowe silniki R4 o pojemności skokowej 2120 cm³, dolnozaworowy M-20 i (od 1962 r.) górnozaworowy S-21. Moment obrotowy przekazywany był poprzez suche jednotarczowe sprzęgło, 3-biegową ręczną skrzynię biegów (od 1971 w niewielkiej liczbie egzemplarzy skrzynia 4-biegowa) i wał napędowy na oś tylną. Pierwsze Warszawy (M20, 200, 201 i 202) charakteryzowały się 4-drzwiowym "garbatym" nadwoziem typu fastback. Od 1964 roku produkowana była wersja sedan, zaś od 1965 roku 5-drzwiowe kombi. Przez cały okres produkcji Warszawa poddawana była licznym modernizacjom.

Warszawa

Polski samochód osobowy produkowany w latach 1951–1973 w FSO (w warszawskiej fabryce na Żeraniu) na licencji radzieckiego samochodu Pobieda. Był to pierwszy samochód osobowy produkowany seryjnie w Polsce po II wojnie światowej. Gamę jednostek napędowych stanowiły dwa benzynowe silniki R4 o pojemności skokowej 2120 cm³, dolnozaworowy M-20 i (od 1962 r.) górnozaworowy S-21. Moment obrotowy przekazywany był poprzez suche jednotarczowe sprzęgło, 3-biegową ręczną skrzynię biegów (od 1971 w niewielkiej liczbie egzemplarzy skrzynia 4-biegowa) i wał napędowy na oś tylną. Pierwsze Warszawy (M20, 200, 201 i 202) charakteryzowały się 4-drzwiowym "garbatym" nadwoziem typu fastback. Od 1964 roku produkowana była wersja sedan, zaś od 1965 roku 5-drzwiowe kombi. Przez cały okres produkcji Warszawa poddawana była licznym modernizacjom.

Fiat 126p – Od tego samochodu zaczynał podobno każdy Polak.

Fiat 126p

Od tego samochodu zaczynał podobno każdy Polak.

Polski Fiat 1100 Coupé

Prototyp polskiego samochodu sportowego produkcji FSO, skonstruowany w 1970 roku, a zaprezentowany w 1975 roku. Nazywany "polskim Lotusem Espritem".

Ciasny, ale własny i pierwszy – Pierwszy zakup własnego samochodu zawsze cieszy, a po zmianie starych foteli na kubełkowe i zamontowaniu kilku gadżetów w rodzaju atrapy alarmu, czy obrotomierza miało się wrażenie luksusu i sportowego charakteru. Przynajmniej, dopóki się nie wysiadło.

Ciasny, ale własny i pierwszy

Pierwszy zakup własnego samochodu zawsze cieszy, a po zmianie starych foteli na kubełkowe i zamontowaniu kilku gadżetów w rodzaju atrapy alarmu, czy obrotomierza miało się wrażenie luksusu i sportowego charakteru. Przynajmniej, dopóki się nie wysiadło.

Definicja fajnego samochodu – Bez względu na markę, nawet stary polonez może się podobać, a może zwłaszcza.

Definicja fajnego samochodu

Bez względu na markę, nawet stary polonez może się podobać, a może zwłaszcza.

FSO Warszawa – Polski samochód osobowy produkowany w latach 1951–1973 w FSO (w warszawskiej fabryce na Żeraniu) na licencji radzieckiego samochodu Pobieda.

FSO Warszawa

Polski samochód osobowy produkowany w latach 1951–1973 w FSO (w warszawskiej fabryce na Żeraniu) na licencji radzieckiego samochodu Pobieda.

FSO Warszawa – polski samochód osobowy produkowany w latach 1951–1973 w FSO (w warszawskiej fabryce na Żeraniu) na licencji radzieckiego samochodu Pobieda. Był to pierwszy w powojennej historii Polski samochód produkowany seryjnie.

FSO Warszawa

Polski samochód osobowy produkowany w latach 1951–1973 w FSO (w warszawskiej fabryce na Żeraniu) na licencji radzieckiego samochodu Pobieda. Był to pierwszy w powojennej historii Polski samochód produkowany seryjnie.

Klimaty PRL-u - zakup samochodu – Pamiętam jak poszłam do telekomunikacji bo chciałam założyć sobie telefon, powiedzieli ze muszę 4 lata co najmniej czekać, bo nie maja wolnych numerów .

Klimaty PRL-u - zakup samochodu

Pamiętam jak poszłam do telekomunikacji bo chciałam założyć sobie telefon, powiedzieli ze muszę 4 lata co najmniej czekać, bo nie maja wolnych numerów .

FSO Warszawa – Polski samochód osobowy produkowany w latach 1951–1973 w FSO (w warszawskiej fabryce na Żeraniu) na licencji radzieckiego samochodu Pobieda. Był to pierwszy w powojennej historii Polski samochód produkowany seryjnie.

FSO Warszawa

Polski samochód osobowy produkowany w latach 1951–1973 w FSO (w warszawskiej fabryce na Żeraniu) na licencji radzieckiego samochodu Pobieda. Był to pierwszy w powojennej historii Polski samochód produkowany seryjnie.