Trwa przetwarzanie danych
Sklep Pewex

Pewex

Szukaj


 

Znalazłem 57 takich eksponatów
Fiat 132p – Fiat 132 – samochód osobowy klasy średniej, produkowany przez firmę FIAT w latach 1972-1985 (także w zmodernizowanej wersji Argenta.
Fiat 132 zastąpił w produkcji Fiata 125, ale odziedziczył po nim konstrukcję przedniego zawieszenia (wahacze, drążki i amortyzatory), oraz przekładnię kierowniczą i płytę podłogową do tylnego mostu – tu nastąpiły spore zmiany: zastąpiono resory eliptyczne sprężynami i drążkami oraz zastosowano dwa skośne drążki prowadzące, co spowodowało znaczne poprawienie komfortu jazdy.

Fiat 132p

Fiat 132 – samochód osobowy klasy średniej, produkowany przez firmę FIAT w latach 1972-1985 (także w zmodernizowanej wersji Argenta.
Fiat 132 zastąpił w produkcji Fiata 125, ale odziedziczył po nim konstrukcję przedniego zawieszenia (wahacze, drążki i amortyzatory), oraz przekładnię kierowniczą i płytę podłogową do tylnego mostu – tu nastąpiły spore zmiany: zastąpiono resory eliptyczne sprężynami i drążkami oraz zastosowano dwa skośne drążki prowadzące, co spowodowało znaczne poprawienie komfortu jazdy.

FSO Polonez – Samochód osobowy produkowany przez Fabrykę Samochodów Osobowych w Warszawie od 3 maja 1978 roku do 22 kwietnia 2002 roku. Powstał jako następca Polskiego Fiata 125p, który był jednak produkowany równolegle aż do 1991 roku. Przez cały okres produkcji samochód przeszedł kilka większych modernizacji, wprowadzano także kolejne odmiany.

FSO Polonez

Samochód osobowy produkowany przez Fabrykę Samochodów Osobowych w Warszawie od 3 maja 1978 roku do 22 kwietnia 2002 roku. Powstał jako następca Polskiego Fiata 125p, który był jednak produkowany równolegle aż do 1991 roku. Przez cały okres produkcji samochód przeszedł kilka większych modernizacji, wprowadzano także kolejne odmiany.

FSO Warszawa – Polski samochód osobowy produkowany w latach 1951–1973 w FSO (w warszawskiej fabryce na Żeraniu) na licencji radzieckiego samochodu Pobieda. Był to pierwszy w powojennej historii Polski samochód produkowany seryjnie.

FSO Warszawa

Polski samochód osobowy produkowany w latach 1951–1973 w FSO (w warszawskiej fabryce na Żeraniu) na licencji radzieckiego samochodu Pobieda. Był to pierwszy w powojennej historii Polski samochód produkowany seryjnie.

Kultowe seriale " Zmiennicy" - Stanisław Bareja (22 zdjęcia)

Serial o peerelowskiej rzeczywistości ukazanej poprzez pryzmat perypetii taksówkarzy fikcyjnego warszawskiego WPT (Warszawskie Przedsiębiorstwo Taksówkowe).
Polski Fiat 125p. Akcja serialu skupiona jest wokół taksówki o numerze bocznym 1313. Najpierw jest to niebieski Polski Fiat 125p o numerach rejestracyjnych WAT 039P z 1977 roku, mocno wyeksploatowany, przeznaczony na licytację. Na końcu pierwszego odcinka rusza w ostatni kurs z personalnym Łukasikiem, który kończy się feralnie - na samochód spada pomnik Zwycięskiej Myszy Postępu i Tradycji. Następną 1313 jest Polski Fiat 125p w kolorze żółtym "Safari" o numerach WAE 606B z roku 1980 lub 1981. Ten Fiat towarzyszy bohaterom przez cały serial. W toku serialu staje się skarbonką przechowującą w obszyciu fotela kierowcy 50 tys. dolarów. Gdy samochód osiąga przebieg 212 000 km, zostaje przeznaczony na licytację. O kupno samochodu kłócą się Antoni Kłusek i Zenon Kuśmider, którzy wiedzą o ukrytych w fotelu pieniądzach. Ostatecznie auto zostaje sprzedane za 10 100 000 zł. Fotel kierowcy żółtej 1313 został jednak wcześniej przeniesiony do następnej czerwonej taksówki 1313 - FSO 125p o numerach WIR 622B wyprodukowanego po 1983 roku.

FSM Beskid – Polski samochód koncepcyjny o jednobryłowym nadwoziu zaprojektowany na początku lat 80. XX wieku w Ośrodku Badawczo-Rozwojowym Samochodów Małolitrażowych BOSMAL w Bielsku-Białej. Łącznie powstało 7 egzemplarzy tego modelu w czterech wersjach.

FSM Beskid

Polski samochód koncepcyjny o jednobryłowym nadwoziu zaprojektowany na początku lat 80. XX wieku w Ośrodku Badawczo-Rozwojowym Samochodów Małolitrażowych BOSMAL w Bielsku-Białej. Łącznie powstało 7 egzemplarzy tego modelu w czterech wersjach.

SAM - Samochód Amatorski "Motoru" – Czyli jak zrobić samochód z wybrakowanych części. Obecnie nie można już niestety zarejestrować tak pojazdu.

SAM - Samochód Amatorski "Motoru"

Czyli jak zrobić samochód z wybrakowanych części. Obecnie nie można już niestety zarejestrować tak pojazdu.

Fiat 125p – Polski Fiat 125p - samochód osobowy klasy średniej produkowany w FSO na Żeraniu od 28 listopada 1967 do 29 czerwca 1991 na podstawie umowy licencyjnej z włoską firmą FIAT z 1965 roku. Po wygaśnięciu licencji w 1983 roku nazwę zmieniono na FSO 125p.

Fiat 125p

Polski Fiat 125p - samochód osobowy klasy średniej produkowany w FSO na Żeraniu od 28 listopada 1967 do 29 czerwca 1991 na podstawie umowy licencyjnej z włoską firmą FIAT z 1965 roku. Po wygaśnięciu licencji w 1983 roku nazwę zmieniono na FSO 125p.