Trwa przetwarzanie danych
Sklep Pewex

Pewex

Szukaj


 

Znalazłem 11 takich eksponatów
Mercedes W123 – model samochodu osobowego klasy średniej-wyższej, który był produkowany w latach 1976-1986 przez firmę Mercedes-Benz. Potocznie nazywany beczką. Wyprodukowano 2 696 915 egzemplarzy modelu (2 397 514 sedanów, 99 884 coupé i 199 517 kombi)[2]. Pojazd występował jako: sedan (W123) - trzy serie, coupé (C123), kombi (S123 T) oraz przedłużana limuzyna (V123)

Mercedes W123

Model samochodu osobowego klasy średniej-wyższej, który był produkowany w latach 1976-1986 przez firmę Mercedes-Benz. Potocznie nazywany beczką. Wyprodukowano 2 696 915 egzemplarzy modelu (2 397 514 sedanów, 99 884 coupé i 199 517 kombi)[2]. Pojazd występował jako: sedan (W123) - trzy serie, coupé (C123), kombi (S123 T) oraz przedłużana limuzyna (V123)

Mercedes W 123 – Model samochodu osobowego klasy średniej-wyższej, który był produkowany w latach 1976-1986 przez firmę Mercedes-Benz. Potocznie nazywany beczką. Wyprodukowano 2 696 915 egzemplarzy modelu (2 397 514 sedanów, 99 884 coupé i 199 517 kombi)[2]. Pojazd występował jako: sedan (W123) - trzy serie, coupé (C123), kombi (S123 T) oraz przedłużana limuzyna (V123).

Mercedes W 123

Model samochodu osobowego klasy średniej-wyższej, który był produkowany w latach 1976-1986 przez firmę Mercedes-Benz. Potocznie nazywany beczką. Wyprodukowano 2 696 915 egzemplarzy modelu (2 397 514 sedanów, 99 884 coupé i 199 517 kombi)[2]. Pojazd występował jako: sedan (W123) - trzy serie, coupé (C123), kombi (S123 T) oraz przedłużana limuzyna (V123).

WSK-175 – I co można, można! Polska myśl inżynieryjna zawarta w dwóch kółkach. Pojazd kultowy. Kto wie, ten rozumie!

WSK-175

I co można, można! Polska myśl inżynieryjna zawarta w dwóch kółkach. Pojazd kultowy. Kto wie, ten rozumie!

Zastava 1100p – Kompaktowy samochód osobowy z nadwoziem typu hatchback produkowany w zakładach Zastava w Kragujevacu, będący rozwinięciem konstrukcji Fiata 128. Produkcję rozpoczęto 15 października 1971 roku, do momentu jej zakończenia, 21 listopada 2008, powstało ponad milion egzemplarzy. Do napędu używano silników R4 o pojemności 1,1, a później także 1,3 l. Moc przenoszona była na oś przednią poprzez 4-biegową, a od końca lat 80. 5-biegową manualną skrzynię biegów. Pojazd montowany był także na Żeraniu w Fabryce Samochodów Osobowych jako Zastava 1100p.

Zastava 1100p

Kompaktowy samochód osobowy z nadwoziem typu hatchback produkowany w zakładach Zastava w Kragujevacu, będący rozwinięciem konstrukcji Fiata 128. Produkcję rozpoczęto 15 października 1971 roku, do momentu jej zakończenia, 21 listopada 2008, powstało ponad milion egzemplarzy. Do napędu używano silników R4 o pojemności 1,1, a później także 1,3 l. Moc przenoszona była na oś przednią poprzez 4-biegową, a od końca lat 80. 5-biegową manualną skrzynię biegów. Pojazd montowany był także na Żeraniu w Fabryce Samochodów Osobowych jako Zastava 1100p.

Pierwsze auto w latach u schyłku lat 90-tych? – tak to bywało na przełomie wieków niektóre pojazdy jak na przykład ta Zastava 1100p stawały się pierwszymi pojazdami zdolnymi przekroczyć 120 km/h w rękach młodocianych amatorów automobilizmu, a gdy już często przypadkiem nabyto (lub otrzymano na przykład od seniora rodu) taki pojazd starano się go spersonalizować wedle zasad gustu lub bezguścia właściciela, wybierano się w tym celu w niedzielny poranek na giełdę samochodową celem nabycia potrzebnych rupieci, by zrealizować plan przebudowy uklejony w głowie często pod wpływem napojów alkoholowych. Tworzyło się wiele ciekawych koncepcji okraszonych spoilerami i krzykliwymi kolorami, dodajmy do tego świeżo nabyte na stadionie Xlecia od panów z wątpliwą reputacją radio na kasety jednej ze znanych firm i bagażnik wyładowany kolumnami produkcji Tonsil-u dla pełnego zobrazowania zjawiska. To auto też ma taką przeszłość co widać po pasujących jak pięść do oka felgach

Pierwsze auto w latach u schyłku lat 90-tych?

Tak to bywało na przełomie wieków niektóre pojazdy jak na przykład ta Zastava 1100p stawały się pierwszymi pojazdami zdolnymi przekroczyć 120 km/h w rękach młodocianych amatorów automobilizmu, a gdy już często przypadkiem nabyto (lub otrzymano na przykład od seniora rodu) taki pojazd starano się go spersonalizować wedle zasad gustu lub bezguścia właściciela, wybierano się w tym celu w niedzielny poranek na giełdę samochodową celem nabycia potrzebnych rupieci, by zrealizować plan przebudowy uklejony w głowie często pod wpływem napojów alkoholowych. Tworzyło się wiele ciekawych koncepcji okraszonych spoilerami i krzykliwymi kolorami, dodajmy do tego świeżo nabyte na stadionie Xlecia od panów z wątpliwą reputacją radio na kasety jednej ze znanych firm i bagażnik wyładowany kolumnami produkcji Tonsil-u dla pełnego zobrazowania zjawiska. To auto też ma taką przeszłość co widać po pasujących jak pięść do oka felgach

OSINOBUS – Popularny pojazd lat 70 i 80-tych. Zbudowany na bazie ciężarówki Star. Dzielnie wspomagał transport miejski. Czasami dowoził dzieci na kolonię czy obóz harcerski.

OSINOBUS

Popularny pojazd lat 70 i 80-tych. Zbudowany na bazie ciężarówki Star. Dzielnie wspomagał transport miejski. Czasami dowoził dzieci na kolonię czy obóz harcerski.

WSK-175 – I co można, można! Polska myśl inżynieryjna zawarta w dwóch kółkach. Pojazd kultowy. Kto wie, ten rozumie!

WSK-175

I co można, można! Polska myśl inżynieryjna zawarta w dwóch kółkach. Pojazd kultowy. Kto wie, ten rozumie!

Rozmowy kontrolowane - kultowe filmy

Polski film fabularny z 1991 w reżyserii Sylwestra Chęcińskiego, druga część trylogii filmowej mieszczącej również Misia i Rysia. W grudniu 1981 r. Ryszard Ochódzki, otrzymuje od pułkownika UB Molibdena zadanie przeniknięcia do struktur "Solidarności" w Suwałkach. Wyposażony we wspólne zdjęcie z Lechem Wałęsą udaje się w Suwalskie. Tam zastaje go stan wojenny. Po spowodowaniu wypadku samochodowego Ochódzki porzuca swój pojazd i pożyczonym autem wraca do stolicy. Zatrzymuje go patrol. W bagażniku samochodu znajduje solidarnościowe ulotki. Bojąc się aresztowania, Ochódzki rzuca się do ucieczki.