Trwa przetwarzanie danych
Sklep Pewex

Pewex

Szukaj


 

Znalazłem 6 takich eksponatów
Sam obsługuję motocykl Jawa, CZ – Książka z czasów gdy rzeczy naprawiało się samemu, a właściciel był jednocześnie mechanikiem.

Sam obsługuję motocykl Jawa, CZ

Książka z czasów gdy rzeczy naprawiało się samemu, a właściciel był jednocześnie mechanikiem.

WSK – M06B3 - jeden z najbardziej popularnych modeli motocykli produkowanych w Polsce. Jego produkcja ruszyła w roku 1971. W latach 1975-1978 wprowadzono nowe modele z "rodziny ptaków". Motocykle te oprócz oznaczeń literowo – cyfrowych M06 B3, miały swoje nazwy: "Gil", "Lelek", "Bąk". Różniły się od siebie przede wszystkim kolorem (były malowane w jasnych kolorach: żółtym, czerwonym oraz niebieskim). Posiadały znacznie mniejszy bak o pojemności 10,5 l (przedtem 13 l). Zmieniono kształt kanapy, a błotniki zaczęto malować na popielato. "Bąk" był stylizowany na tzw. soft choppera, czyli dodano wysoko położoną kierownicę, odchylone siedzisko pasażera. "Lelek", poprzez wysoko zawieszony wydech i błotnik oraz szeroką kierownicę, przypominał motocykl terenowy. "Gil" był najmniej zmieniony w stosunku pierwotnej wersji aniżeli Lelek oraz Bąk. Był też, wraz z M06B3, najlżejszą wersją, ważył on w stanie suchym 97 kg.

WSK

M06B3 - jeden z najbardziej popularnych modeli motocykli produkowanych w Polsce. Jego produkcja ruszyła w roku 1971. W latach 1975-1978 wprowadzono nowe modele z "rodziny ptaków". Motocykle te oprócz oznaczeń literowo – cyfrowych M06 B3, miały swoje nazwy: "Gil", "Lelek", "Bąk". Różniły się od siebie przede wszystkim kolorem (były malowane w jasnych kolorach: żółtym, czerwonym oraz niebieskim). Posiadały znacznie mniejszy bak o pojemności 10,5 l (przedtem 13 l). Zmieniono kształt kanapy, a błotniki zaczęto malować na popielato. "Bąk" był stylizowany na tzw. soft choppera, czyli dodano wysoko położoną kierownicę, odchylone siedzisko pasażera. "Lelek", poprzez wysoko zawieszony wydech i błotnik oraz szeroką kierownicę, przypominał motocykl terenowy. "Gil" był najmniej zmieniony w stosunku pierwotnej wersji aniżeli Lelek oraz Bąk. Był też, wraz z M06B3, najlżejszą wersją, ważył on w stanie suchym 97 kg.

Junak M10 – Solidny Polski motocykl, kiedyś można było takiego kupić za 5 zbiorników paliwa, czyli ok 700 złotych :)

Junak M10

Solidny Polski motocykl, kiedyś można było takiego kupić za 5 zbiorników paliwa, czyli ok 700 złotych :)

MZ ETZ 150 – Kultowy motocykl MZ ETZ 150. Marzenie każdego młodego motocyklisty PRL-u.

MZ ETZ 150

Kultowy motocykl MZ ETZ 150. Marzenie każdego młodego motocyklisty PRL-u.


1