Trwa przetwarzanie danych
Sklep Pewex

Pewex

Szukaj


 

Znalazłem 129 takich eksponatów
Karuzela łańcuchowa – "Karuzela, karuzela
na Bielanach co niedziela,
Śmiechu beczka i wesela,
A muzyczka, muzyczka nam gra."
Maria Koterbska

Ech, to była zabawa! Przyznać się, kto skręcał łańcuchy i łapał za krzesełka przerażonych koleżanek? ;-)

Karuzela łańcuchowa

"Karuzela, karuzela
na Bielanach co niedziela,
Śmiechu beczka i wesela,
A muzyczka, muzyczka nam gra."
Maria Koterbska

Ech, to była zabawa! Przyznać się, kto skręcał łańcuchy i łapał za krzesełka przerażonych koleżanek? ;-)

Gra "Psotne kuleczki" – Czy ktoś w kolektywie jest w stanie przypomnieć reguły tej gry?

Gra "Psotne kuleczki"

Czy ktoś w kolektywie jest w stanie przypomnieć reguły tej gry?

Bomberman – Bomby o określonym zasięgu ustawialiśmy, by eliminować wrogów i murki. I… w zasadzie na tym polegała ta gra

Bomberman

Bomby o określonym zasięgu ustawialiśmy, by eliminować wrogów i murki. I… w zasadzie na tym polegała ta gra

Prince & The Revolution - "When Doves Cry"

Wielki mały człowiek z niezwykłym talentem. Sam produkuje i gra na większości instrumentów. Klasyka popu i ikona sexu lat 80.

Pac-Man – Komputerowa gra zręcznościowa stworzona przez firmę Namco, wydana po raz pierwszy w 1980 roku.
Początkowo wydana na automaty do gier, stopniowo zostawała konwertowana na platformy: Atari 2600, Commodore 64, Intellivision, Sega Game Gear, NES, SNES, Gameboy, PC i inne.

Pac-Man

Komputerowa gra zręcznościowa stworzona przez firmę Namco, wydana po raz pierwszy w 1980 roku.
Początkowo wydana na automaty do gier, stopniowo zostawała konwertowana na platformy: Atari 2600, Commodore 64, Intellivision, Sega Game Gear, NES, SNES, Gameboy, PC i inne.

Master Mind – Gra planszowa przeznaczona dla dwóch osób, polegająca na odgadnięciu przez jednego z nich ukrytego kodu, wynaleziona w 1970 roku przez Mordechaja Meirowitza, izraelskiego naczelnika poczty i eksperta w dziedzinie telekomunikacji. Od wczesnych lat sześćdziesiątych jej papierowa wersja znana za granicą jako Byki i krowy, a w Polsce jako numerki lub cyferki.

Master Mind

Gra planszowa przeznaczona dla dwóch osób, polegająca na odgadnięciu przez jednego z nich ukrytego kodu, wynaleziona w 1970 roku przez Mordechaja Meirowitza, izraelskiego naczelnika poczty i eksperta w dziedzinie telekomunikacji. Od wczesnych lat sześćdziesiątych jej papierowa wersja znana za granicą jako Byki i krowy, a w Polsce jako numerki lub cyferki.

Wielka gra – Jeden z tych niewielu teleturniejów, gdzie o zwycięstwie decydowała prawdziwa wiedza.

Wielka gra

Jeden z tych niewielu teleturniejów, gdzie o zwycięstwie decydowała prawdziwa wiedza.

Podwórkowa gra w państwa – U nas na podwórku, jak miałam 10-11 lat tak wyglądała:
Na ziemi nożem (oczywiście Z okrągłym czubkiem) rysowałyśmy koło i dzieliłyśmy jak tort na 4 części (4 graczy). Pierwsza osoba mówi, kogo z sąsiadów atakuje i sąsiad schodzi z okręgu. Stojąc na swoim polu rzuca nożem w pole atakowanego gracza. Wbitym nożem (po linii ostrza) rysuje prostą linię przez pole przeciwnika. Nie może się przy tym podpierać i musi stać na swoim polu. Jak da radę poprowadzić taką linię "odcina" jeden z kawałków i przyłącza go do siebie zacierając narysowaną na początku gry granicę między "państwami". Osoba ta ma kolejny rzut i tak do momentu, aż źle rzuci (nóż się nie wbije, przewróci lub trafi w inno pole niż atakowane) albo nie będzie w stanie poprowadzić prostej linii. Wtedy rzuca kolejna osoba. 
Ten kto ma tak małe pole, że nie może na nim ustać -odpada. Jego poletko może zabrać osoba, która w nie wogóle zechce celować.
GRALIŚCIE?

Podwórkowa gra w państwa

U nas na podwórku, jak miałam 10-11 lat tak wyglądała:
Na ziemi nożem (oczywiście Z okrągłym czubkiem) rysowałyśmy koło i dzieliłyśmy jak tort na 4 części (4 graczy). Pierwsza osoba mówi, kogo z sąsiadów atakuje i sąsiad schodzi z okręgu. Stojąc na swoim polu rzuca nożem w pole atakowanego gracza. Wbitym nożem (po linii ostrza) rysuje prostą linię przez pole przeciwnika. Nie może się przy tym podpierać i musi stać na swoim polu. Jak da radę poprowadzić taką linię "odcina" jeden z kawałków i przyłącza go do siebie zacierając narysowaną na początku gry granicę między "państwami". Osoba ta ma kolejny rzut i tak do momentu, aż źle rzuci (nóż się nie wbije, przewróci lub trafi w inno pole niż atakowane) albo nie będzie w stanie poprowadzić prostej linii. Wtedy rzuca kolejna osoba.
Ten kto ma tak małe pole, że nie może na nim ustać -odpada. Jego poletko może zabrać osoba, która w nie wogóle zechce celować.
GRALIŚCIE?