Szukaj
Over the Top - Ponad szczytem
Jeden z tych filmów, które chwytają za serce.
Lincoln Hawk - kierowca ciężarówki w przeszłości opuścił swoją żonę Christin i syna Michaela. Po latach, na prośbę ciężko chorej Christin, zabiera 13-letniego Michaela ze szkoły kadetów i wiezie swoją ciężarówką do Christin. Po drodze, obydwaj w gruncie rzeczy obcy sobie ludzie, znajdują wspólny język - jest nim nietypowe hobby Lincolna, uprawiane namiętnie siłowanie na ręce.
Wkrótce jednak pojawiają się problemy. Okazuje się, że bogaty dziadek Michaela – Jason Cutler jest przeciwny kontaktom swojego wnuka z ojcem. Podczas podróży jego ludzie próbują „porwać” Michaela, ale Hawk jest w stanie obronić syna. Cienką nić porozumienia pomiędzy ojcem a synem przerywa jednak śmierć Christin – zrozpaczony Michael porzuca ojca i ucieka do dziadka. Hawk próbuje odzyskać syna, jednak dziadek jest temu przeciwny i nie pozwala mu nawet na rozmowę. Zdesperowany Hawk siłą wdziera się do jego rezydencji, za co trafia do aresztu. Tam, adwokat Cutlera składa mu propozycje nie do odrzucenia – w zamian za zwolnienie za kaucją, ma się zrzec praw do Michela na korzyść dziadka. Hawk, rozumiejąc, że bogaty Cutler zapewni jego synowi o wiele lepszą przyszłość niż on sam, po rozmowie z synem wyraża na to zgodę.
Hawk po wyjściu z aresztu nie ma już nic do stracenia, stawia wszystko na jedną kartę. Sprzedaje swoją starą ciężarówkę i udaje się do Las Vegas na mistrzostwa świata w siłowaniu się na ręce. Wszystkie pieniądze stawia na siebie, chociaż nikt nie daje mu większych szans. Nagrodą w turnieju jest supernowoczesna ciężarówka Volvo. Jak sam mówi, tylko na niej mu zależy, bo to jest dla niego szansa na rozpoczęcie nowego życia. Jednego po drugim pokonuje wszystkich rywali. Przed decydującą, finałową walką, zjawia się u niego Michael, który uciekł od dziadka, po odnalezieniu listów od ojca, które nigdy do niego nie dotarły, ponieważ przejmował je dziadek i które są dla niego dowodem, że Hawk jednak nie porzucił go i zawsze o nim pamiętał. Wizyta syna i rozmowa z nim przekonuje Hawka, że Michael chce być tylko z nim. Dodaje mu motywacji w walce. Odrzuca łapówkę starego Cutlera w postaci czeku i nowej ciężarówki w zamian za ostateczne zerwanie z synem i "zniknięcie". Walczy i w finałowym, zaciętym pojedynku, pokonuje niezwyciężonego od 5-ciu lat olbrzyma "Bulla". Wygrywa upragnioną ciężarówkę, zostaje mistrzem świata, a przede wszystkim odzyskuje syna.
Kasety video VHS
Pamiętacie kursowanie pomiędzy domem, a wypożyczalnią? Tradycyjnie najlepsze filmy spod lady.
Filmy nagrywane na kasetach video
Do dziś mam jeszcze kilka kaset, tylko video coraz częściej odmawia posłuszeństwa.
Filmy przygodowe z "epoki"
Który przypadł Wam do gustu?
Kto się boi Gargamela niechaj zaraz idzie spać
Bo to filmy dla tych co się lubią ...
Miś - kultowe sceny - Kotłownia
"Słucham pani kierowniczko. Tak jest. Aaaee... Aaaee... Pani kierowniczko... Pani kierowniczko, ja to wszystko rozumiem... Ja rozumiem, że wam jest zimno, ale jak jest zima to musi być zimno! Tak? Pani kierowniczko, takie jest odwieczne prawo natury! Czy ja palę? Pani Kierowniczko! Ja palę przez cały czas! Na okrągło! Nie no, nie ma za co. Moje uszanowanie dla pani Kierowniczki! Moje uszanowanie!"
Obywatelu, czy w Twoim domu wisiało Monidło?
Rodzaj realistycznego obrazu, portretu namalowanego najczęściej na podstawie zdjęcia ślubnego. Charakterystyczną cechą tego zazwyczaj czarno-białego obrazu były podkolorowania - na czerwono usta i lazurowoniebieskie oczy. Inne detale były retuszowane. Często postaciom domalowywano bardziej kosztowne stroje. Monidło stanowi osnowę akcji opowiadania Jana Himilsbacha oraz nakręconego na jego podstawie filmu Antoniego Krauzego (1969). Obejrzyj film: http://pewex.pl/474072/Monidlo-kultowe-filmy
Miś - kultowe sceny - Kiosk Ruchu
"Cholera jasna! Won mi tu stąd, jeden z drugim! Będzie mi tu kłaki rozrzucał! Panie! Tu nie jest salon damsko-męski! Tu jest kiosk RUCH-u! Ja... Ja tu mięso mam!"
Stanisław Bareja
Obywatelu, kochasz jego filmy ale czy wiedziałeś jak wyglądał?:)
Rozmowy kontrolowane - kultowe filmy
Polski film fabularny z 1991 w reżyserii Sylwestra Chęcińskiego, druga część trylogii filmowej mieszczącej również Misia i Rysia. W grudniu 1981 r. Ryszard Ochódzki, otrzymuje od pułkownika UB Molibdena zadanie przeniknięcia do struktur "Solidarności" w Suwałkach. Wyposażony we wspólne zdjęcie z Lechem Wałęsą udaje się w Suwalskie. Tam zastaje go stan wojenny. Po spowodowaniu wypadku samochodowego Ochódzki porzuca swój pojazd i pożyczonym autem wraca do stolicy. Zatrzymuje go patrol. W bagażniku samochodu znajduje solidarnościowe ulotki. Bojąc się aresztowania, Ochódzki rzuca się do ucieczki.
‹ pierwsza < 1 2 3 > ostatnia ›