Trwa przetwarzanie danych
Sklep Pewex

Pewex

Szukaj


 

Znalazłem 31 takich eksponatów
Koniec produkcji 125p – Dnia 29 czerwca 1991 roku zakończyła się produkcja polskiego Fiata 125P
W dniu tym zakończono produkcję, lecz jednocześnie rozpoczęto legendę. Kogo dziś nie cieszy widok Dużego a raczej  Wielkiego Fiata spotkanego na drodze?
Przez lata poczciwy Fiat dorobił się kilku określeń jak: "Bandyta", "Kant", "kredens", "duży" lub wielki" Fiat

Koniec produkcji 125p

Dnia 29 czerwca 1991 roku zakończyła się produkcja polskiego Fiata 125P
W dniu tym zakończono produkcję, lecz jednocześnie rozpoczęto legendę. Kogo dziś nie cieszy widok Dużego a raczej Wielkiego Fiata spotkanego na drodze?
Przez lata poczciwy Fiat dorobił się kilku określeń jak: "Bandyta", "Kant", "kredens", "duży" lub wielki" Fiat

FSO Polonez – Samochód osobowy produkowany przez Fabrykę Samochodów Osobowych w Warszawie od 3 maja 1978 roku do 22 kwietnia 2002 roku. Powstał jako następca Polskiego Fiata 125p, który był jednak produkowany równolegle aż do 1991 roku. Przez cały okres produkcji samochód przeszedł kilka większych modernizacji, wprowadzano także kolejne odmiany.

FSO Polonez

Samochód osobowy produkowany przez Fabrykę Samochodów Osobowych w Warszawie od 3 maja 1978 roku do 22 kwietnia 2002 roku. Powstał jako następca Polskiego Fiata 125p, który był jednak produkowany równolegle aż do 1991 roku. Przez cały okres produkcji samochód przeszedł kilka większych modernizacji, wprowadzano także kolejne odmiany.

Fiat 125 Pick-Up – Scena z Fiatem 125p pick-up jest pozowana, a fotografia powstała dla potrzeb promocyjnych FSO. Jak by nie patrzeć wyszło genialnie.

Fiat 125 Pick-Up

Scena z Fiatem 125p pick-up jest pozowana, a fotografia powstała dla potrzeb promocyjnych FSO. Jak by nie patrzeć wyszło genialnie.

Kultowe seriale " Zmiennicy" - Stanisław Bareja (22 zdjęcia)

Serial o peerelowskiej rzeczywistości ukazanej poprzez pryzmat perypetii taksówkarzy fikcyjnego warszawskiego WPT (Warszawskie Przedsiębiorstwo Taksówkowe).
Polski Fiat 125p. Akcja serialu skupiona jest wokół taksówki o numerze bocznym 1313. Najpierw jest to niebieski Polski Fiat 125p o numerach rejestracyjnych WAT 039P z 1977 roku, mocno wyeksploatowany, przeznaczony na licytację. Na końcu pierwszego odcinka rusza w ostatni kurs z personalnym Łukasikiem, który kończy się feralnie - na samochód spada pomnik Zwycięskiej Myszy Postępu i Tradycji. Następną 1313 jest Polski Fiat 125p w kolorze żółtym "Safari" o numerach WAE 606B z roku 1980 lub 1981. Ten Fiat towarzyszy bohaterom przez cały serial. W toku serialu staje się skarbonką przechowującą w obszyciu fotela kierowcy 50 tys. dolarów. Gdy samochód osiąga przebieg 212 000 km, zostaje przeznaczony na licytację. O kupno samochodu kłócą się Antoni Kłusek i Zenon Kuśmider, którzy wiedzą o ukrytych w fotelu pieniądzach. Ostatecznie auto zostaje sprzedane za 10 100 000 zł. Fotel kierowcy żółtej 1313 został jednak wcześniej przeniesiony do następnej czerwonej taksówki 1313 - FSO 125p o numerach WIR 622B wyprodukowanego po 1983 roku.

Fiat 125p – Przyznacie, że reklama dźwignią handlu. Zobaczcie te chromowane zderzaki. Szaleństwo!

Fiat 125p

Przyznacie, że reklama dźwignią handlu. Zobaczcie te chromowane zderzaki. Szaleństwo!

Fiat 125p z roku 1976 – Do szybkiego odbioru w ramach eksportu wewnętrznego.

Fiat 125p z roku 1976

Do szybkiego odbioru w ramach eksportu wewnętrznego.