Trwa przetwarzanie danych
Sklep Pewex

Pewex

Szukaj


 

Znalazłem 4 takie eksponaty
Motorower Romet Ogar 205 – Silnik - dwusuwowy, jednocylindrowy, chłodzony powietrzem
Typ silnika - 023 DEZAMET
Pojemność - 49,8 cm³
ŚREDNICA CYLINDRA/Skok tłoka - 38/44 mm
Moc - 1,25 kW/1,7 KM przy 4800 obr./min
Moment obrotowy - 2,85 Nm przy 2800 obr/min
Stopień sprężania - 8
Gaźnik - GM12F1
Sprzęgło - Cierne,Dwutarczowe mokre
Skrzynia biegów - dwubiegowa,z nożną zmianą biegów
Instalacja elektryczna - iskrownik-prądnica,6V - 20W
Ogumienie - 17x2 1/4"
Świeca zapłonowa - F80 Iskra
Masa w stanie suchym - 58 kg
Zużycie paliwa - 2,4 l/100 km
Pojemność zbiornika - 9 l
Prędkość maksymalna - 45 km/h

Motorower Romet Ogar 205

Silnik - dwusuwowy, jednocylindrowy, chłodzony powietrzem
Typ silnika - 023 DEZAMET
Pojemność - 49,8 cm³
ŚREDNICA CYLINDRA/Skok tłoka - 38/44 mm
Moc - 1,25 kW/1,7 KM przy 4800 obr./min
Moment obrotowy - 2,85 Nm przy 2800 obr/min
Stopień sprężania - 8
Gaźnik - GM12F1
Sprzęgło - Cierne,Dwutarczowe mokre
Skrzynia biegów - dwubiegowa,z nożną zmianą biegów
Instalacja elektryczna - iskrownik-prądnica,6V - 20W
Ogumienie - 17x2 1/4"
Świeca zapłonowa - F80 Iskra
Masa w stanie suchym - 58 kg
Zużycie paliwa - 2,4 l/100 km
Pojemność zbiornika - 9 l
Prędkość maksymalna - 45 km/h

Radio Safari – Radio SAFARI 6 jest trzyzakresowym odbiornikiem radiowym, ostatnim z całej serii radioodbiorników SAFARI.
Służy do monofonicznego odbioru programów radiowych na falach długich, średnich i UKF. W stosunku do poprzedników zastosowano obrotowy skokowy przełącznik zakresów fal w miejsce dotychczasowego klawiszowego. Odbiornik zbudowany w oparciu o elementy półprzewodnikowe i układy scalone. Radioodbiornik przeznaczony do montażu w samochodach z minusem na obudowie i przystosowany do współpracy ze wszystkimi typami anten samochodowych. Prosta niezawodna konstrukcja, niewielkie wymiary, łatwość montażu i przystępna cena przysporzyły popularności temu urządzeniu.
SAFARI 6 to konstrukcja z drugiej połowy lat osiemdziesiątych.

Radio Safari

Radio SAFARI 6 jest trzyzakresowym odbiornikiem radiowym, ostatnim z całej serii radioodbiorników SAFARI.
Służy do monofonicznego odbioru programów radiowych na falach długich, średnich i UKF. W stosunku do poprzedników zastosowano obrotowy skokowy przełącznik zakresów fal w miejsce dotychczasowego klawiszowego. Odbiornik zbudowany w oparciu o elementy półprzewodnikowe i układy scalone. Radioodbiornik przeznaczony do montażu w samochodach z minusem na obudowie i przystosowany do współpracy ze wszystkimi typami anten samochodowych. Prosta niezawodna konstrukcja, niewielkie wymiary, łatwość montażu i przystępna cena przysporzyły popularności temu urządzeniu.
SAFARI 6 to konstrukcja z drugiej połowy lat osiemdziesiątych.

Warszawa – Polski samochód osobowy produkowany w latach 1951–1973 w FSO (w warszawskiej fabryce na Żeraniu) na licencji radzieckiego samochodu Pobieda. Był to pierwszy samochód osobowy produkowany seryjnie w Polsce po II wojnie światowej. Gamę jednostek napędowych stanowiły dwa benzynowe silniki R4 o pojemności skokowej 2120 cm³, dolnozaworowy M-20 i (od 1962 r.) górnozaworowy S-21. Moment obrotowy przekazywany był poprzez suche jednotarczowe sprzęgło, 3-biegową ręczną skrzynię biegów (od 1971 w niewielkiej liczbie egzemplarzy skrzynia 4-biegowa) i wał napędowy na oś tylną. Pierwsze Warszawy (M20, 200, 201 i 202) charakteryzowały się 4-drzwiowym "garbatym" nadwoziem typu fastback. Od 1964 roku produkowana była wersja sedan, zaś od 1965 roku 5-drzwiowe kombi. Przez cały okres produkcji Warszawa poddawana była licznym modernizacjom.

Warszawa

Polski samochód osobowy produkowany w latach 1951–1973 w FSO (w warszawskiej fabryce na Żeraniu) na licencji radzieckiego samochodu Pobieda. Był to pierwszy samochód osobowy produkowany seryjnie w Polsce po II wojnie światowej. Gamę jednostek napędowych stanowiły dwa benzynowe silniki R4 o pojemności skokowej 2120 cm³, dolnozaworowy M-20 i (od 1962 r.) górnozaworowy S-21. Moment obrotowy przekazywany był poprzez suche jednotarczowe sprzęgło, 3-biegową ręczną skrzynię biegów (od 1971 w niewielkiej liczbie egzemplarzy skrzynia 4-biegowa) i wał napędowy na oś tylną. Pierwsze Warszawy (M20, 200, 201 i 202) charakteryzowały się 4-drzwiowym "garbatym" nadwoziem typu fastback. Od 1964 roku produkowana była wersja sedan, zaś od 1965 roku 5-drzwiowe kombi. Przez cały okres produkcji Warszawa poddawana była licznym modernizacjom.


1