Szukaj
Pierwsze auto w latach u schyłku lat 90-tych?
Tak to bywało na przełomie wieków niektóre pojazdy jak na przykład ta Zastava 1100p stawały się pierwszymi pojazdami zdolnymi przekroczyć 120 km/h w rękach młodocianych amatorów automobilizmu, a gdy już często przypadkiem nabyto (lub otrzymano na przykład od seniora rodu) taki pojazd starano się go spersonalizować wedle zasad gustu lub bezguścia właściciela, wybierano się w tym celu w niedzielny poranek na giełdę samochodową celem nabycia potrzebnych rupieci, by zrealizować plan przebudowy uklejony w głowie często pod wpływem napojów alkoholowych. Tworzyło się wiele ciekawych koncepcji okraszonych spoilerami i krzykliwymi kolorami, dodajmy do tego świeżo nabyte na stadionie Xlecia od panów z wątpliwą reputacją radio na kasety jednej ze znanych firm i bagażnik wyładowany kolumnami produkcji Tonsil-u dla pełnego zobrazowania zjawiska. To auto też ma taką przeszłość co widać po pasujących jak pięść do oka felgach
Daewoo-Fso Polonez Caro
Samochód osobowy produkowany przez Fabrykę Samochodów Osobowych w Warszawie od 3 maja 1978 roku do 22 kwietnia 2002 roku. Powstał jako następca Polskiego Fiata 125p, który był jednak produkowany równolegle aż do 1991 roku. Przez cały okres produkcji samochód przeszedł kilka większych modernizacji, wprowadzano także kolejne odmiany.
Samochód odziedziczył po poprzedniku większość rozwiązań technicznych, w tym: układ przeniesienia napędu, zmodyfikowane silniki, układ hamulcowy oraz zawieszenie. Nowością było 5-drzwiowe nadwozie typu liftback. W 1988 roku wprowadzono wersję użytkową Poloneza nazwaną Truck. W 1991 roku przeprowadzono gruntowną modernizację, wprowadzając wersję Caro z nowym nadwoziem. Od 1996 roku dostępna była wersja sedan - Atu, rok później przeprowadzono ostatnią poważniejsza modyfikację Poloneza wprowadzając modele Caro i Atu Plus. Od 1999 roku dostępna była także wersja Kombi. Produkcję zawieszono 22 kwietnia 2002 roku, łącznie z zestawami montażowymi wyprodukowano 1 061 807 egzemplarzy modelu w różnych wersjach (bez dostawczych Trucków i vanów Cargo).
FSO Warszawa
Polski samochód osobowy produkowany w latach 1951–1973 w FSO (w warszawskiej fabryce na Żeraniu) na licencji radzieckiego samochodu Pobieda. Był to pierwszy w powojennej historii Polski samochód produkowany seryjnie.
FSO syrena 607
Gdyby weszła do produkcji byłaby dzisiaj dumą narodową?
FSO Polonez Truck
I pewnie wielu dowiózł do sukcesu, ale pewnie była to droga kręta?
Polski Fiat 125 p
Samochód produkowany od 1967 do 1991 roku przez FSO. Limuzyna i marzenie kierowców w tamtym czasie.
FSO Polonez
Samochód osobowy produkowany przez Fabrykę Samochodów Osobowych w Warszawie od 3 maja 1978 roku do 22 kwietnia 2002 roku. Powstał jako następca Polskiego Fiata 125p, który był jednak produkowany równolegle aż do 1991 roku. Przez cały okres produkcji samochód przeszedł kilka większych modernizacji, wprowadzano także kolejne odmiany.
FSO Warszawa
Polski samochód osobowy produkowany w latach 1951–1973 w FSO (w warszawskiej fabryce na Żeraniu) na licencji radzieckiego samochodu Pobieda. Był to pierwszy w powojennej historii Polski samochód produkowany seryjnie.
Fiat 125 Pick-Up
Scena z Fiatem 125p pick-up jest pozowana, a fotografia powstała dla potrzeb promocyjnych FSO. Jak by nie patrzeć wyszło genialnie.
Reklama Poloneza z końca lat 80.
I ta chromowana naklejka FSO
‹ pierwsza < 1 2 3 4 > ostatnia ›