Trwa przetwarzanie danych
Sklep Pewex

Pewex

Szukaj


 

Znalazłem 6 takich eksponatów
Konstal 105N – 105N – oznaczenie tramwaju wytwarzanego w latach 1973-1979 przez zakłady Konstal w Chorzowie. Wersja wąskotorowa tego tramwaju oznaczona została jako Wcześniej 105NW a później 805N. Wagony te w momencie powstania były konstrukcją nowoczesną, wyróżniającą się zarówno budową (kanciaste pudło) jak i znacznie lepszymi parametrami eksploatacyjnymi niż inne polskie wagony eksploatowane w tamtych latach.

Konstal 105N

105N – oznaczenie tramwaju wytwarzanego w latach 1973-1979 przez zakłady Konstal w Chorzowie. Wersja wąskotorowa tego tramwaju oznaczona została jako Wcześniej 105NW a później 805N. Wagony te w momencie powstania były konstrukcją nowoczesną, wyróżniającą się zarówno budową (kanciaste pudło) jak i znacznie lepszymi parametrami eksploatacyjnymi niż inne polskie wagony eksploatowane w tamtych latach.

Włoski Fiat 125 – Włoski Fiat 125p różnił się nieco od tego 'Polskiego Fiata'. Z zewnątrz przede wszystkim kwadratowymi reflektorami przednimi, czy tez białymi kierunkowskazami. Jego budowa jest natomiast zdecydowanie inna – inny silnik, nowocześniejsze zawieszenie.

Włoski Fiat 125

Włoski Fiat 125p różnił się nieco od tego 'Polskiego Fiata'. Z zewnątrz przede wszystkim kwadratowymi reflektorami przednimi, czy tez białymi kierunkowskazami. Jego budowa jest natomiast zdecydowanie inna – inny silnik, nowocześniejsze zawieszenie.

Włoski Fiat 125 – Włoski Fiat 125p różnił się nieco od tego 'Polskiego Fiata'. Z zewnątrz przede wszystkim kwadratowymi reflektorami przednimi, czy tez białymi kierunkowskazami. Jego budowa jest natomiast zdecydowanie inna – inny silnik, nowocześniejsze zawieszenie.

Włoski Fiat 125

Włoski Fiat 125p różnił się nieco od tego 'Polskiego Fiata'. Z zewnątrz przede wszystkim kwadratowymi reflektorami przednimi, czy tez białymi kierunkowskazami. Jego budowa jest natomiast zdecydowanie inna – inny silnik, nowocześniejsze zawieszenie.

Warszawskie Metro – 15 kwietnia 1983 r. ruszyła budowa warszawskiego metra.  Konstruowanie pierwszego 11-kilometrowego odcinka Kabaty – Politechnika trwało z problemami 12 lat, aż do uroczystego otwarcia 7 kwietnia 1995r.

Warszawskie Metro

15 kwietnia 1983 r. ruszyła budowa warszawskiego metra. Konstruowanie pierwszego 11-kilometrowego odcinka Kabaty – Politechnika trwało z problemami 12 lat, aż do uroczystego otwarcia 7 kwietnia 1995r.


1