Zadaniem gracza było tu zniszczenie kilku baz wroga jako samotny komandos, eliminujący hordy stających na jego drodze przeciwników.
Schemat rozgrywki był tu identyczny jak w innych grach tego typu – gracz wcielał się w wojownika, który przemieszczając się w prawą stronę ekranu wdawał się w walkę wręcz z kolejnymi grupami wrogów.
Creatures łączyło elementy tradycyjnej platformówki z grą logiczną. Gracz wcielał się w mieszkańca planety Blot, który szczęśliwie uniknął porwania przez demony, biorąc w swoje ręce zadanie uratowania pobratymców.
Gra akcji, w której gracz wcielał się w żołnierza, dążącego do uwolnienia pięciu zakładników z obozu zagłady.
Rambo było prezentującą akcję z lotu ptaka strzelanką, podobną do kultowego Commando.
Gracz wcielał się tu w bezimiennego jeńca wojennego, podejmującego pozornie beznadziejną próbę uwolnienia się z niewoli w zajętej przez Niemców fortecy.
Gracz wcielał się w niej w pilota amerykańskiego myśliwca bojowego podczas II wojny światowej, bombardując japońskie instalacje bojowe, bunkry i wieżyczki na wyspach Pacyfiku.
Komentarze