Trwa przetwarzanie danych
Sklep Pewex

Pewex

Profil użytkownika

mario

Zamieszcza eksponaty od: 10 czerwca 2013 - 20:58
  • Eksponatów na głównej: 148 z 162
  • Punktów za eksponaty: 18913
  • Komentarzy: 0
  • Punktów za komentarze: 0
 
Przyczyny pożaru – Kiedyś można było napisać tak, żeby w pięty szło...?

Przyczyny pożaru

Kiedyś można było napisać tak, żeby w pięty szło...?

Rower Jubilat – Model roweru składanego produkowanego w fabryce rowerów Romet, a po jej upadku przez przedsiębiorstwo Arkus & Romet Group, które wykupiło prawa do marki.
Romet Jubilat jest bliźniakiem modelu Wigry, różni się od niego wielkością kół (24-calowe, zamiast 20-calowych).

Rower Jubilat

Model roweru składanego produkowanego w fabryce rowerów Romet, a po jej upadku przez przedsiębiorstwo Arkus & Romet Group, które wykupiło prawa do marki.
Romet Jubilat jest bliźniakiem modelu Wigry, różni się od niego wielkością kół (24-calowe, zamiast 20-calowych).

FSC Żuk – Rodzina polskich samochodów dostawczych produkowana w FSC w Lublinie. Opracowana w 1956 na bazie samochodu FSO Warszawa, miała wspólne z nim podwozie, silniki (poza silnikiem 4C90) i układ jezdny. Rozwiązanie to z jednej strony przyczyniło się do dużej popularności tego samochodu i jego niskiej ceny, z drugiej zaś strony było powodem rozlicznych wad takich jak:

    niska trwałość elementów zawieszenia przedniego,
    wysoko położona skrzynia ładunkowa,
    wysoko położony środek ciężkości,
    zbyt mały rozstaw kół,
    ograniczone możliwości w zakresie wzrostu parametrów samochodu (szczególnie ładowności).

FSC Żuk

Rodzina polskich samochodów dostawczych produkowana w FSC w Lublinie. Opracowana w 1956 na bazie samochodu FSO Warszawa, miała wspólne z nim podwozie, silniki (poza silnikiem 4C90) i układ jezdny. Rozwiązanie to z jednej strony przyczyniło się do dużej popularności tego samochodu i jego niskiej ceny, z drugiej zaś strony było powodem rozlicznych wad takich jak:

niska trwałość elementów zawieszenia przedniego,
wysoko położona skrzynia ładunkowa,
wysoko położony środek ciężkości,
zbyt mały rozstaw kół,
ograniczone możliwości w zakresie wzrostu parametrów samochodu (szczególnie ładowności).

Motywacyjne hasła epoki – Miały coś w sobie, gdyby tak dzisiaj ludzie podchodzili do pracy?

Motywacyjne hasła epoki

Miały coś w sobie, gdyby tak dzisiaj ludzie podchodzili do pracy?

Limuzyna fiat 126p – Samochód osobowy skonstruowany w zakładach FIAT, produkowany we Włoszech w latach 1972-1980, a w Polsce od 6 czerwca 1973 do 22 września 2000 roku (Polski Fiat 126p). Polska wersja licencyjna produkowana była przez Fabrykę Samochodów Małolitrażowych „Polmo” Bielsko-Biała w Bielsku-Białej oraz w Tychach. Jego poprzednikiem był Fiat 500, następcą Fiat Cinquecento.

Limuzyna fiat 126p

Samochód osobowy skonstruowany w zakładach FIAT, produkowany we Włoszech w latach 1972-1980, a w Polsce od 6 czerwca 1973 do 22 września 2000 roku (Polski Fiat 126p). Polska wersja licencyjna produkowana była przez Fabrykę Samochodów Małolitrażowych „Polmo” Bielsko-Biała w Bielsku-Białej oraz w Tychach. Jego poprzednikiem był Fiat 500, następcą Fiat Cinquecento.

PKP – W PRL'u udowodniono, że nie tylko drzwiami można było wsiąść do pociągu

PKP

W PRL'u udowodniono, że nie tylko drzwiami można było wsiąść do pociągu