Trwa przetwarzanie danych
Sklep Pewex

Pewex

Szukaj


 

Znalazłem 4 takie eksponaty
Motorower Romet Ogar 205 – Silnik - dwusuwowy, jednocylindrowy, chłodzony powietrzem
Typ silnika - 023 DEZAMET
Pojemność - 49,8 cm³
ŚREDNICA CYLINDRA/Skok tłoka - 38/44 mm
Moc - 1,25 kW/1,7 KM przy 4800 obr./min
Moment obrotowy - 2,85 Nm przy 2800 obr/min
Stopień sprężania - 8
Gaźnik - GM12F1
Sprzęgło - Cierne,Dwutarczowe mokre
Skrzynia biegów - dwubiegowa,z nożną zmianą biegów
Instalacja elektryczna - iskrownik-prądnica,6V - 20W
Ogumienie - 17x2 1/4"
Świeca zapłonowa - F80 Iskra
Masa w stanie suchym - 58 kg
Zużycie paliwa - 2,4 l/100 km
Pojemność zbiornika - 9 l
Prędkość maksymalna - 45 km/h

Motorower Romet Ogar 205

Silnik - dwusuwowy, jednocylindrowy, chłodzony powietrzem
Typ silnika - 023 DEZAMET
Pojemność - 49,8 cm³
ŚREDNICA CYLINDRA/Skok tłoka - 38/44 mm
Moc - 1,25 kW/1,7 KM przy 4800 obr./min
Moment obrotowy - 2,85 Nm przy 2800 obr/min
Stopień sprężania - 8
Gaźnik - GM12F1
Sprzęgło - Cierne,Dwutarczowe mokre
Skrzynia biegów - dwubiegowa,z nożną zmianą biegów
Instalacja elektryczna - iskrownik-prądnica,6V - 20W
Ogumienie - 17x2 1/4"
Świeca zapłonowa - F80 Iskra
Masa w stanie suchym - 58 kg
Zużycie paliwa - 2,4 l/100 km
Pojemność zbiornika - 9 l
Prędkość maksymalna - 45 km/h

FSC Żuk – Rodzina polskich samochodów dostawczych produkowana w FSC w Lublinie. Opracowana w 1956 na bazie samochodu FSO Warszawa, miała wspólne z nim podwozie, silniki (poza silnikiem 4C90) i układ jezdny. Rozwiązanie to z jednej strony przyczyniło się do dużej popularności tego samochodu i jego niskiej ceny, z drugiej zaś strony było powodem rozlicznych wad takich jak:

    niska trwałość elementów zawieszenia przedniego,
    wysoko położona skrzynia ładunkowa,
    wysoko położony środek ciężkości,
    zbyt mały rozstaw kół,
    ograniczone możliwości w zakresie wzrostu parametrów samochodu (szczególnie ładowności).

FSC Żuk

Rodzina polskich samochodów dostawczych produkowana w FSC w Lublinie. Opracowana w 1956 na bazie samochodu FSO Warszawa, miała wspólne z nim podwozie, silniki (poza silnikiem 4C90) i układ jezdny. Rozwiązanie to z jednej strony przyczyniło się do dużej popularności tego samochodu i jego niskiej ceny, z drugiej zaś strony było powodem rozlicznych wad takich jak:

niska trwałość elementów zawieszenia przedniego,
wysoko położona skrzynia ładunkowa,
wysoko położony środek ciężkości,
zbyt mały rozstaw kół,
ograniczone możliwości w zakresie wzrostu parametrów samochodu (szczególnie ładowności).

Warszawa – Polski samochód osobowy produkowany w latach 1951–1973 w FSO (w warszawskiej fabryce na Żeraniu) na licencji radzieckiego samochodu Pobieda. Był to pierwszy samochód osobowy produkowany seryjnie w Polsce po II wojnie światowej. Gamę jednostek napędowych stanowiły dwa benzynowe silniki R4 o pojemności skokowej 2120 cm³, dolnozaworowy M-20 i (od 1962 r.) górnozaworowy S-21. Moment obrotowy przekazywany był poprzez suche jednotarczowe sprzęgło, 3-biegową ręczną skrzynię biegów (od 1971 w niewielkiej liczbie egzemplarzy skrzynia 4-biegowa) i wał napędowy na oś tylną. Pierwsze Warszawy (M20, 200, 201 i 202) charakteryzowały się 4-drzwiowym "garbatym" nadwoziem typu fastback. Od 1964 roku produkowana była wersja sedan, zaś od 1965 roku 5-drzwiowe kombi. Przez cały okres produkcji Warszawa poddawana była licznym modernizacjom.

Warszawa

Polski samochód osobowy produkowany w latach 1951–1973 w FSO (w warszawskiej fabryce na Żeraniu) na licencji radzieckiego samochodu Pobieda. Był to pierwszy samochód osobowy produkowany seryjnie w Polsce po II wojnie światowej. Gamę jednostek napędowych stanowiły dwa benzynowe silniki R4 o pojemności skokowej 2120 cm³, dolnozaworowy M-20 i (od 1962 r.) górnozaworowy S-21. Moment obrotowy przekazywany był poprzez suche jednotarczowe sprzęgło, 3-biegową ręczną skrzynię biegów (od 1971 w niewielkiej liczbie egzemplarzy skrzynia 4-biegowa) i wał napędowy na oś tylną. Pierwsze Warszawy (M20, 200, 201 i 202) charakteryzowały się 4-drzwiowym "garbatym" nadwoziem typu fastback. Od 1964 roku produkowana była wersja sedan, zaś od 1965 roku 5-drzwiowe kombi. Przez cały okres produkcji Warszawa poddawana była licznym modernizacjom.

Gulasz wołowy Podsmażany – Sprzątając zostało znalezione u mnie w piwnicy pokrywa od skrzyni z gulaszu.

Gulasz wołowy Podsmażany

Sprzątając zostało znalezione u mnie w piwnicy pokrywa od skrzyni z gulaszu.


1